We zijn er!

5 oktober 2012 - Ayacucho, Peru

Daar zijn we dan! Na een lange, maar comfortabele reis zitten we nu heerlijk te genieten in de zon op het terras van het VIA VIA hotel! Wat zijn we blij er eindelijk te zijn!

De reis is gelukkig erg goed verlopen. De twaalf uren in het vliegtuig vlogen voorbij. In Lima aangekomen werden we opgewacht door de taxi die ons naar de overnachtingsplaats heeft gebracht. We arriveerden rond 19.00 uur lokale tijd en hongerig van de reis hebben we eerst een eettentje opgezocht (en chinees om precies te zijn). Moe van de reis en met onze buikjes gevuld hebben we vervolgens ons bed opgezocht.

Na een korte nacht zijn we vanochtend naar het vliegveld vertrokken en na drie kwartier vliegen kwamen we aan in Ayacucho! Karlien stond ons al op te wachten!

We hebben net heerlijk in het zonnetje ontbeten, met koffie en een eitje. Iedereen is erg onder de indruk van de omgeving en de plaatjes worden al veelvuldig geschoten!

Fijn om in Ayacucho te zijn!

1. Wilma:
    5 oktober 2012
    Leuk om de foto's te zien, iedereen geniet er wel van en het weer ziet er lekker zonnig uit. groeten Wilma (moeder van Marike)