Doce dias!

10 oktober 2015 - Amsterdam, Nederland

Wat ging de tijd snel en wat hebben we een hoop mee gemaakt. 12 dagen lang hebben wij ons onder  kunnen dompelen in de Peruaanse cultuur, in de liefde en gastvrijheid van de mensen, in de prachtige omgeving en last but not least natuurlijk in Solid en zijn vele projecten. 12 dagen lang hebben we een intensief en indrukwekkend programma gevolgd. Vele onderdelen van dit programma waren uniek, onbeschrijflijk en een once in a life time experience.

Allemaal komen we terug met een verhaal. Een verhaal dat we willen en zullen gaan delen en niet meer zullen vergeten. Dank je wel Solid Peru, AS Adventure en Bever voor deze fantastische 12daagse inleefreis! Bedankt Ben en Brian voor de prachtige beelden, Camille voor jouw super werk als tolk, Veerle en Greet voor de organisatie en de hele groep voor de enorme gezelligheid!

1. Tamara:
    10 oktober 2015
    Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Het heeft vele mooie herinneringen bij mij gebracht en ik vond/vind het fijn om te horen dat er nog steeds goed werk wordt geleverd door de stichting Solid Peru. Succes met alle gebeurtenissen een plekje te geven