Nog enkele dagen..

16 september 2013 - Antwerpen, België

... en wij zijn weg. De Ayacucho-ambassadeurs, jaargang 2013, maken zich klaar voor een avontuurlijke ontdekkingstocht in en rond Ayacucho. We hebben elkaar al een eerste maal ontmoet en kunnen kennis maken in het Via Via café in Antwerpen, waar we een korte informatiesessie kregen over wat ons te wachten staat in Peru: helpen met koeien melken, mutsen breien, tienermoeders bijstaan, ...

Op 25 september stappen we samen op het vliegtuig, vanaf dan kunnen jullie onze belevenissen hier volgen!

1. Lyn Verelst:
    18 september 2013
    Dag Ambassadeurs!
    Elk jaar opnieuw heb ik een beetje spijt dat ik niet meekan op dit avontuur!
    Geniet van de omgeving, van de prachtige bevolking en van het al even prachtige gezelschap :-)!!!
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! En kijk er al naar uit te horen hoe jullie Solid Peru ervaren als ontwikkelingsorganisatie en welke indrukken deze reis bij jullie heeft achtergelaten!

Geniet ervan!!
    Lyn
  2. Willie verhegghe ( stadsdichter van Ninove):
    20 september 2013
    Ambassadeur: nooit gedacht dat ik ooit zo ver zou schoppen, letterlijk en figuurlijk dan nog want Peru en Ayacucho liggen niet meteen bij de deur.
    Feit is dat ik samen met mijn reisgezellen en collega's ambassadeurs met meer dan twee nieuwsgierige ogen uitkijk naar deze uitzonderlijke ervaring: een totaal andere wereld, de stilstand van de tijd, mensen die veel dichter bij de natuur staan dan wij, de natuur zelf die ons op grote Andeshoogte zal verrassen met haar harde schoonheid.
    Ayacucho here we come !
  3. Marco Merlijn:
    23 september 2013
    Beste Lyn, we zullen iedereen goed op de hoogte houden van onze avonturen! Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van mede-ambassadeur Willie.....en zeg "Can't wait....Vamos"
  4. Claire De Sutter:
    24 september 2013
    Gisteren Michiel een goeie reis gewenst! Dat het uniek zal zijn, tussen die warme mensen en in dat prachtige land, zijn we van overtuigd. We wachten hier thuis wel op de vele boeiende verhalen, die ongetwijfeld zullen volgen. Hasta luego!